یادش بخیر بچگی ها
♠دنیای این روزای من♠

دلم خیلی واسه بچگیام تنگ شده. کوچیک که بودم همش میگفتم خدایا یعنی میشه من 20 سالم بشه زود بزرگ بشم؟ خدایا چرا آرزومو براورده کردی؟ سالها چقدر زود میگذره . حالا دوباره میخوام ارزو کنم .خدایا میشه من 10 سالم بشه؟  ایکاش میشد

هر روز بیشتر از اینکه وارد دنیای آدم بزرگا شدم دلم میگیره چرا فکر میکردم دنیای خوبیه؟ هر روز دارم از خدا بیشتر فاصله میگیرم میترسم اگه اینجوری پیش بره تا چند وقت دیگه منم مثل بقیه از خدا فقط اسمشو یادم بمونه و حضورشو توی زندگیم فراموش کنم . میترسم از اینکه دیگه دلم براش تنگ نشه, از اینکه دیگه فراموش کنم باهاش درد دل کنم , از اینکه خدا رو فقط وقتی یادم بمونه که یه کوه مشکلات ریخته رو سرم. خدایا نمیخوام فقط حلال مشکلاتم باشی میخوام تکیه گاهم باشی اخه من هیچ تکیه گاهی ندارم فقط دلم به تو خوشه اگه تو هم تنهام بذاری دیگه امیدی ندارم به دنیا

نمیخوام بزرگ بشم و هر روز از دنیای خوبی ها فاصله بگیرم. ایکاش دنیا متوقف میشد من این دنیا رو بدون تو نمیخوام هرروز داره یادت کمرنگ تر میشه انگار آدما فراموش کردن خدایی هم اون بالا وجود داره که تو دنیا بیشتر از همه دوسشون داره.

هزار تا سوال بی جواب تو ذهنمه که از هیچکی نمیتونم بپرسم ایکاش تو همون دنیای بچگی باقی بودم و تنها فکر و ذهنم پیش عروسک هام و بازی کردن بود

خدایا هیچوقت فراموشم نکن

 



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت19:53---30 مهر 1390
salam webe ghashangi dari 1saram be webw man bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 مهر 1390برچسب:,ساعت 17:49 توسط ماه بانو| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت